Energie Label
“Nooit meer een te dure offerte”

Energie-label.net kwam bij ons met de vraag of wij ze konden helpen met het realiseren van offerte aanvragen via de website. Er moest snel resultaat worden geboekt, dus besloten wij aan de slag te gaan met AdWords. Hierin lag de focus eerst op de aanvragen met betrekking tot kozijnen vergelijken. Het doel was om minimaal 6 ingevulde offerte aanvragen per dag te realiseren. Wij kwamen er al snel achter dat de website en de landingspagina’s eerst een facelift nodig hadden. Deze converteerde nagenoeg niet en dus besloten wij om conversiegerichte landingspagina’s te bouwen.

Een vliegende start

Na één maand genereerde de website gemiddeld 7 kozijn offerte aanvragen per dag. Het doel was dus bereikt. De vraag vanuit Energie-label.net was vervolgens om dit voor meer branches toe te passen. Ondertussen biedt Energie-label.net offerte vergelijkende diensten aan voor verschillende verbouwingen, zoals: kozijnen, isolatie, dakkapellen, CV ketels, Schuifpuien en Glaszetters. Door vergelijkbare converterende landingspagina’s te schrijven voor deze diensten zagen wij ook voor deze termen het aantal offerte aanvragen stijgen en zijn alle doelen ondertussen gerealiseerd.


AdWords is meer dan alleen woorden en biedingen

Een bevestiging dat een goede AdWords campagne slechts het halve werk is. Wanneer je echte aanvragen wilt realiseren door middel van AdWords moet je landingspagina minimaal net zo goed zijn. Hieronder het resultaat van onze inspanningen.

Nu verder

Uiteraard zijn wij van plan om te blijven groeien en deze resultaten door te zetten naar meerdere websites. Energie-label.net heeft de smaak te pakken en zal ongetwijfeld zijn werkzaamheden en groei door willen zetten naar meer sectoren.

Website: www.energie-label.net