Pacinni

Pacinni – Premium Watches

Pacinni is een familiebedrijf dat is ontstaan met een sterke passie voor premium horloges en de noodzaak om een sociale impact op de maatschappij te creëren. Binnen de familie hebben ze te maken met diabetes, wat veel impact heeft. Daarom doneren zij 5% van bestellingen aan het Diabetes Fonds om meer onderzoek naar genezing en betere behandeling te kunnen laten uitvoeren.

Het belangrijkste doel van Pacinni is om een sociale impact te creëren, en daar mag IQ Leads een steentje aan bijdragen.

Werkzaamheden

De grootste uitdaging bij Pacinni is dat het een nieuw merk is. 

Er is voor Pacinni een nieuwe website ontworpen om de premium uitstraling van Pacinni ook naar de digitale wereld te vertalen. Vervolgens is er vanuit een strategisch oogpunt de sales-trechter uitgewerkt en verspreid over verschillende online marketingkanalen. Zo is er rekening gehouden met de acquisitie-kanalen en remarketing kanalen.

De toegepaste online marketing kanalen zijn, onder andere, Facebook marketing, Instagram marketing, influencer marketing, Google Ads en email marketing.

Toegepaste best practises

  • Nieuwe website voor de premium uitstraling
  • 2 miljoen impressies
  • E-commerce trechter strategie toegepast – conversieratio optimalisatie
  • Influencer marketing strategie opgezet en toegepast