Een Google Ads bureau inschakelen

Google Ads kan een krachtig marketingkanaal zijn, maar het vereist expertise om het optimaal te benutten. Een professioneel Google Ads bureau kan jouw campagnes stroomlijnen en maximaliseren.

Wat kun je verwachten?

  • Onze specialisten zijn altijd Google Ads gecertificeerd

  • Hoger rendement door constante optimalisaties

  • Altijd de beste strategie voor jouw product of dienst

  • Meer tijd voor wat jij graag doet: ondernemen

    Wil je gratis advies en meer inzicht in jouw Google Ads campagnes?

    Met jouw toestemming voert een van onze Google Ads experts een performance scan uit van jouw Google Ads campagnes

    "*" indicates required fields

    This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Waarom kiezen voor IQ Leads

    • Meer dan 10 jaar ervaring: Met meer dan 10 jaar ervaring en expertise begrijpen we wat werkt in online marketing en webshopontwikkeling.
    • Op maat gemaakte strategieën: Geen 'one-size-fits-all' oplossingen; we ontwikkelen op maat gemaakte strategieën die zijn afgestemd op de specifieke doelen van jouw bedrijf.
    • Bewezen succes in e-commerce: Onze ervaring met het bouwen van webshops en het implementeren van marketingcampagnes heeft talloze bedrijven geholpen hun omzet te groeien.
    • Data gedreven aanpak: Onze campagnes worden continu geoptimaliseerd op basis van gedetailleerde data-analyse, zodat je altijd de best mogelijke resultaten behaalt.
    • Full service: Wij begeleiden ondernemers bij elke stap van hun online visitekaartje, van development tot online marketing.

    Wat kan je verwachten?

    1. Korte kennismaking
    2. Onderzoek en analyse
    3. Configureren van de meetbaarheid
    4. Opstellen SEA strategie
    5. Uitvoering & optimalisatie

    De meest gestelde vragen

    Vragen over Google Ads? Dat zijn er een heleboel. Wij hebben de meest gestelde vragen gebundeld en op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons. Onze specialisten vertellen je graag meer over de mogelijkheden van Google Ads. Bel gerust of stuur een mailtje.
    1Wat kost Google Ads?
    Het voordeel van Google Ads is dat jij helemaal zelf in de hand hebt wat het kost. De kosten van Google Ads zijn namelijk deels gebaseerd op het advertentiebudget dat jij vast stelt. Daarnaast vragen wij aan het grootste gedeelte van onze klanten minimaal 8 uur per maand à €95,- om de campagnes te optimaliseren. Er zijn ook uitzonderingen.
    2Met wat voor bedrijven werken jullie?
    Wij werken met MKB klanten in zowel de B2B als de e-commerce sector. Over de jaren hebben wij ervaring op gedaan in meerdere sectoren waardoor wij hoogstwaarschijnlijk al relevante ervaring hebben om jou snel op weg te helpen.
    3Hoe snel kan ik rendement behalen?
    Hier draait het uiteindelijk om. Vaak worden er met Google Ads campagnes gouden bergen beloofd door online marketing bureaus. Houdt echter rekening met een periode van 1-2 maanden waarin wij de eerste data die is verzameld kunnen analyseren en optimaliseren. Binnen 6 maanden ben je er achter of de resultaten die behaald worden aan je eisen voldoen. Het gaat erom dat de campagnes worden ingesteld voor duurzaam rendement, niet voor kortstondig profijt.
    4Rapporteren jullie de resultaten?
    Ja, natuurlijk! Voor de meeste klanten rapporteren wij maandelijks hoe de campagnes hebben gepresteerd, waar de focus op ligt en welke actiepunten wij op gaan pakken in de komende maand(en). Hierdoor behoud je inzicht en heb je altijd inspraak op wat er met de campagnes gebeurd.
    5Zijn jullie Google Partner?
    Ja! Daarnaast halen alle Google Ads specialisten van IQ Leads elk jaar de benodigde certificaties om hun kennis up-to-date te houden.
    6Kunnen jullie ook helpen met het verbeteren van mijn landingspagina’s?
    Ja! Een goede website en landingspagina is de basis van een succesvolle Google Ads strategie die converteert. Met onze in-house development kennis zorgen wij voor een solide basis om maximaal gebruik te maken van jouw advertentiebudget.
    7Hoe bepalen wij welke campagnes wij gaan uitrollen?
    Het begin van elke Google Ads strategie bestaat uit twee dingen. Ten eerste willen wij graag begrijpen waar de focus van de klant op zit. Wat zijn de marges en wat zijn de doelstellingen? Ten tweede voeren we een uitgebreide marktanalyse uit. We kijken naar de concurrentie en onderzoeken welke zoekwoorden relevant zijn en veel potentieel hebben. Vervolgens gaan we aan de slag met het opstellen van de Google Ads campagnes. Hierbij houden we rekening met het budget van de klant, en zorgen we ervoor dat elke euro op de juiste manier wordt besteed.