Jouw productaanbod direct in Google

Feed management en marketing

Met veel zorg en aandacht heb jij je productassortiment samengesteld. Je verkoopt waar vraag naar, dan is het natuurlijk zonde wanneer je producten alleen op je eigen webshop staan. Met solide feed marketing toon jij je producten binnen een handomdraai op alle mogelijke vergelijkingssites en CPC-kanalen. Uiteraard heeft ieder CPC-kanaal zijn eigen wensen.

Online adverteren

Haal meetbare conversies binnen en weet wat die conversies kosten.

Lees meer

Verkopen op amazon

Internationaliseren door actief te zijn op de grootste ecommerce platform.

Lees meer

Verkopen op bol.com

Lokaal, maar internationaal: bereik de grote markt in de Benelux.

Lees meer

Verkopen via marketplaces

Je producten maximaal zichtbaar maken op meerdere platformen.

Lees meer

Adverteren via marktplaats

Bereik een publiek met interesse in een specifieke productcategorie.

Lees meer

Display advertising

Segmenteer je doelgroep en bereik hun op externe websites door middel van aantrekkelijke visuele advertenties

Lees meer

Goede Feed marketing

Goede feed marketing is niet persé het aanmelden van je webshop bij zoveel mogelijk vergelijkingssites en CPC-kanalen. Goede feed marketing is ervoor zorgen dat je bij ieder kanaal dat je aanmeldt, gebruik maakt van de best-practises van deze kanalen. Zo heeft iedere vergelijkingssites filters waar mensen wel of geen gebruik van maken. Met goede feed marketing kun je juist gebruik maken van deze filters. Dat scheelt enorm in je vindbaarheid.

Feedmarketing met een Feed manager

Jouw webshop richt je natuurlijk niet zo in dat deze zonder problemen op ieder vergelijksite kan staan. Iedere site waar jij je productaanbod wilt aanbieden heeft andere eisen en die eisen kunnen best ver gaan. Daarom maken wij gebruik van een Feed Management systeem. Om razendsnel en effectief jouw productaanbod te koppelen aan diverse marketplaces, vergelijkingssites en CPC-kanalen maken wij gebruik van Channable.

Als Channable partner weten wij als geen ander hoe wij jouw productaanbod moeten laten aansluiten bij de wensen van alle vergelijkingssites. Hierbij kun je denken aan:

  • Verkopen via bol.com
  • Verkopen via Amazon
  • Verkopen via beslist
  • Verkopen via fonq
  • Verkopen via Blokker
  • Verkopen via Kieskeurig
  • Verkopen via Tweakers

en nog veel meer kanalen

Alle voordelen van Feed marketing via één systeem op een rij

Logischerwijs is het niet doenlijk wanneer je via meer dan 5 verschillende marketplaces of vergelijkingssites producten verkoopt, om alle voorraden handmatig bij te houden. Centraal en overzichtelijk voorraadbeheer is echter meer een “must” dan een voordeel van feed marketing. De voordelen van goede feed marketing zijn legio, hierbij een aantal voorbeelden:

  • Supersnel schakelen tussen verschillende marketplaces
  • Altijd verkoopbare voorraad
  • Gemakkelijk voldoen aan alle best practises per kanaal
  • Gemakkelijk de best lopende producten filteren en verkopen
  • Directe terugkoppelingen van orders door middel van orderkoppelingen
  • Supersnelle updates van producten
  • Prijsaanpassingen direct doorgevoerd op alle sites
website audit