Jouw productaanbod direct in Google

Feed management en marketing

Met veel zorg en aandacht heb jij je productassortiment samengesteld. Je verkoopt waar vraag naar, dan is het natuurlijk zonde wanneer je producten alleen op je eigen webshop staan. Met solide feed marketing toon jij je producten binnen een handomdraai op alle mogelijke vergelijkingssites en CPC-kanalen. Uiteraard heeft ieder CPC-kanaal zijn eigen wensen.

Zoekmachine adverteren

Bereik met advertenties op het juiste moment jouw doelgroep.

Lees meer

Google Ads

Bereik mensen die op zoek zijn naar jouw producten via het Google Ads platform.

Lees meer

Google Shopping

Zichtbaar zijn in de grootste vergelijkingssite met jouw producten.

Lees meer

Bing Ads

Bereik een unieke doelgroep door adverteren via de tweede zoekmachine van Nederland.

Lees meer

ROAS

Het optimaliseren van je online marketing campagnes gericht op winst.

Lees meer

Remarketing

Zorg da je bezoeker je niet vergeet door middel van remarketing.

Lees meer

Goede Feed marketing

Goede feed marketing is niet persé het aanmelden van je webshop bij zoveel mogelijk vergelijkingssites en CPC-kanalen. Goede feed marketing is ervoor zorgen dat je bij ieder kanaal dat je aanmeldt, gebruik maakt van de best-practises van deze kanalen. Zo heeft iedere vergelijkingssites filters waar mensen wel of geen gebruik van maken. Met goede feed marketing kun je juist gebruik maken van deze filters. Dat scheelt enorm in je vindbaarheid.

Feedmarketing met een Feed manager

Jouw webshop richt je natuurlijk niet zo in dat deze zonder problemen op ieder vergelijksite kan staan. Iedere site waar jij je productaanbod wilt aanbieden heeft andere eisen en die eisen kunnen best ver gaan. Daarom maken wij gebruik van een Feed Management systeem. Om razendsnel en effectief jouw productaanbod te koppelen aan diverse marketplaces, vergelijkingssites en CPC-kanalen maken wij gebruik van Channable.

Als Channable partner weten wij als geen ander hoe wij jouw productaanbod moeten laten aansluiten bij de wensen van alle vergelijkingssites. Hierbij kun je denken aan:

  • Verkopen via Bol.com
  • Verkopen via Blokker
  • Verkopen via Amazon
  • Verkopen via Kieskeurig
  • Verkopen via Beslist
  • Verkopen via Tweakers
  • Verkopen via Fonq
  • En nog veel meer kanalen
feedmanagement door iq leads

Alle voordelen van Feed marketing via één systeem op een rij

Logischerwijs is het niet doenlijk wanneer je via meer dan 5 verschillende marketplaces of vergelijkingssites producten verkoopt, om alle voorraden handmatig bij te houden. Centraal en overzichtelijk voorraadbeheer is echter meer een “must” dan een voordeel van feed marketing. De voordelen van goede feed marketing zijn legio, hierbij een aantal voorbeelden:

  • Supersnel schakelen tussen verschillende marketplaces
  • Altijd verkoopbare voorraad
  • Gemakkelijk voldoen aan alle best practises per kanaal
  • Gemakkelijk de best lopende producten filteren en verkopen
  • Directe terugkoppelingen van orders door middel van orderkoppelingen
  • Supersnelle updates van producten
  • Prijsaanpassingen direct doorgevoerd op alle sites
feed optimalisatie door iq leads