Bezoekers biedt je het liefst alleen maar waardevolle informatie. Toch gaat dat soms niet altijd. Gelukkig is daar robots.txt. Huh wat? Robots.txt? Geen paniek, we leggen met alle plezier uit wat dit precies inhoudt, wat je eraan hebt en hoe je het instelt. En dat doen we in dit blog. Lees dus vooral verder!
Tijdens het scrollen door jouw feed heb je het vast weleens voorbij zien komen. Een winactie op social media. Leuk om aan mee te doen. En voor de gever heel erg effectief als aanvulling op de social media marketing. Maar waarom? Lees vooral verder om erachter te komen.
Reclame op social media. Je ziet ze overal voorbij komen en je ontkomt er simpelweg niet aan. Dat wil jij ook! Maar dat kost toch extreem veel geld? Wees gerust, dat is niet per se noodzakelijk. Lees verder en ontdek wat precies de kosten van social ads zijn.
Social media. Wie gebruikt het tegenwoordig niet? Het aanbod van social media platforms is eindeloos. En jouw doelgroep is er zeker aanwezig. Dus wil jij bijvoorbeeld Facebook adverteren, of via Instagram, TikTok en LinkedIn. In dit blog vertellen we je alles over deze social ads.
De afgelopen maanden heb je vast weleens gehoord van ChatGPT. Maar wat is het precies, hoe werkt het en bovenal, heb je er wat aan? Lees vooral verder, wij nemen je mee in de wereld van de tekstgeneratie. Ontdek jij welke tekst door onze marketeer is geschreven, en welke door ChatGPT?
Iedereen maakt fouten, ook al wil je dat liever niet. Een voorbeeld van een fout bij je website is een 404. Dit wil zeggen dat de pagina niet bestaat. Dat wil je niet. Maar waarom niet? En hoe los je een 404 op? Wij helpen je graag, lees dus vooral verder!
Misschien heb je de term redirect al eens voorbij horen komen. Weet je ook precies wat het is en hoe het werkt? Nee? Geen probleem, bij IQ-Leads hebben we alle kennis in huis. Wij helpen jou graag!
Ben jij bezig met het maken of herstructureren van je website? Dan is de kans groot dat je een URL wijzigt. Let hier goed bij op. Dit heeft namelijk grote gevolgen als je het niet goed aanpakt. Wij vertellen je graag alles wat over het URL wijzigen, ook wel SEO-migratie, moet weten.
Wanneer je een website lanceert, wil je dat Google je site en pagina’s leert kennen. Houd hiervoor rekening met het crawl budget. Het wat? Het crawl budget. Lees verder om te weten te komen wat het crawl budget precies inhoudt, waarom het belangrijk is en hoe je het verhoogt.
Voor goede SEO is het crawlen en indexeren van je website enorm van belang. Toch is het verschil tussen crawlen en indexeren niet voor iedereen duidelijk. Lees daarom onze uitleg met tips hoe je moet jouw website laat crawlen en indexeren.