In een eerder blog las je waarom adverteren op LinkedIn ook voor jouw bedrijf een goede optie is en wat de voordelen zijn. Nu je er even over na hebt kunnen denken of dit iets voor jou is, wil je natuurlijk ook weten hoe je op LinkedIn adverteert. Dat vertellen we je in dit blog.
Bijna iedere professional is bekend met het social media platform LinkedIn. Het is als ware een platform om je CV te uploaden, op zoek te gaan naar werk of trends in jouw vakgebied te delen. Maar wist je dat je ook op LinkedIn kan adverteren? Alles wat je daarover moet weten lees je in dit…
Jouw belangrijkste doel van online marketing is uiteraard zo hoog mogelijk in de SERP terechtkomen. De wat? De SERP. Geen zorgen, als je niet weet wat de SERP precies inhoudt, helpen wij je graag.
Tijdens het schrijven van je SEO-teksten ben je vooral bezig met het goed gebruik maken van je belangrijkste zoekwoorden. Je zoekwoordenonderzoek heeft je genoeg munitie gegeven. Maar houd ook rekening met de zoekwoorddichtheid. In dit blog vertellen we je er alles over.
In een eerder blog van IQ Leads heb je alles kunnen lezen over het doen van een zoekwoordenonderzoek. Je weet wat een zoekwoordenonderzoek is en wat je eraan hebt. Maar ken je ook alle soorten zoekwoorden? Geen zorgen. In dit blog lees je er alles over.
Je hebt net een nieuwe website gelanceerd. Nu wil je beginnen met online marketing. Maar hoe doe je dat? Je begint met een zoekwoordenonderzoek. Nu wil je vast weten wat dat precies is en hoe het werkt? Gelukkig vertellen wij je dat graag. Dat doen we in dit blog.
Als eigenaar van een website wil je natuurlijk maar één ding. Zo hoog mogelijk in de Google-resultaten komen. Sterker nog, bovenaan de resultaten. Maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Stap één is een onpage-analyse. In dit blog lees je alles over deze analyse.
Google eens een willekeurige term. Gedaan? Wat zie je? De kans is heel groot dat je nu een featured snippet voor je neus hebt. Een featured hoeveel? Een featured snippet. Nu wil je vast weten wat dat is, wat je eraan hebt en, misschien wel belangrijker, hoe het werkt. Gelukkig weten wij bij IQ Leads…
Als verkoper op Bol.com wil je natuurlijk dat je producten goed worden gevonden door potentiële klanten. Een effectieve manier om je zichtbaarheid te vergroten en je producten te promoten is via het Bol.com Sponsored Products-programma. Dit is een advertentiesysteem waarmee je je producten promoot en bovenaan de zoekresultaten laat verschijnen. In deze blog leggen we…