Google Analytics Spam

Stop alle Google Analytics spam met sléchts 2 filters

Update: 18 januari 2017 Sinds de plaatsing van deze blog zien we een aantal nieuwe spammers in Google Analytics. We hebben de blog daarom geüpdatet om ook de nieuwste spammers uit te sluiten. Door de toename aan spammers komen we helaas niet meer weg met twee filters. In deze blog vind je de twee originele filters plus twee nieuwe filters. Wanneer je deze correct instelt, zullen alle bestaande vormen van Google Analytics spam worden uitgesloten. Google Analytics is de meest gebruikte dienst voor webanalyse op het internet. Het biedt een enorme hoeveelheid aan mogelijkheden voor de analyse van bezoekers en hun […]

Lees verder

Is het tijd om over te stappen op HTTPS?

Het is al weer meer dan twee jaar geleden (augustus 2014) dat Google aankondigde HTTPS als ranking signaal te gaan gebruiken. Een duidelijke positieve impact op de zoekresultaten zagen we tot op heden nog niet. Sommigen zagen zelfs een daling na de invoering van SSL op hun website. Google blijft echter sterk aandringen op veiligheid en encryptie. Vanaf januari 2017 worden websites die gevoelige gegevens versturen over HTTP in Google’s eigen browser Chrome bestempeld als “Niet veilig”. In deze blog kijken we wat deze verandering betekent voor jouw website, of het tijd is om over te stappen naar HTTPS en welke […]

Lees verder
waarom klanten hun winkelwagen niet afrekenen

9 Redenen waarom klanten hun winkelwagen niet afrekenen

Meerdere onderzoeken wijzen uit dat de meeste websitebezoekers wel producten aan het winkelwagentje toevoegen, maar uiteindelijk niet afrekenen. Wanneer je deze onderzoeken met elkaar vergelijkt en de resultaten optelt blijkt dit in ongeveer 70% van alle gevallen voor te komen! Dan is het niet zo gek dat je als webwinkeleigenaar maar al te vaak denkt dat je winkelwagen enkel als prijs-vergelijker gebruikt wordt. In veel gevallen zal dit ook het geval zijn. Bezoekers willen alleen de daadwerkelijke prijs en condities achterhalen, om te zien of ze een goede deal te pakken hebben. Maar dat neemt niet weg dat onder de […]

Lees verder

Maak van je evenementen website de toegangspoort voor jouw locatie

Als eigenaar van een congrescentrum, evenementencomplex, beursgebouw, hotel of wellnesscentrum ben jij overtuigd van de unieke kenmerken en kwaliteiten van jouw (evenementen)locatie. Jij weet het zeker: gasten hoeven maar één stap bij jou naar binnen te zetten en ze zijn direct smoorverliefd op de ambiance die er rondhangt. Het probleem is alleen dat je deze potentiële klanten eerst zover moet krijgen om überhaupt een stap over jouw drempel te zetten voordat zij dit kunnen ervaren. Je wilt er dus eigenlijk voor zorgen dat zij al in de wolken zijn van jouw locatie voordat ze bij je over de vloer zijn gekomen. […]

Lees verder
magento-2-volgens-onze-developers

Onze ervaringen met Magento 2.0

In onze eerste blog over Magento 2.0 noemde we vijf voors –en tegens die je helpen met je keuze om op korte termijn wel of niet over te stappen op Magento 2.0. Ondertussen zijn wij als Magento liefhebbers en specialisten al druk bezig met het bouwen van ons eigen Magento 2.0 template om toekomstige webshops, snel, efficiënt en succesvol op 2.0 te kunnen lanceren. Tegelijkertijd wordt er achter de schermen ook nog eens hard gewerkt aan de realisatie van een tweetal unieke webshops op het Magento 2.0 platform, waarvan wij verwachten dat die in Q4 live gaan. Nu we een […]

Lees verder
advertentie maken

Advertentie maken? AUB, de beste tips voor je op een rij!

Je hebt een eigen bedrijf, maar je hebt het gevoel dat je er nog veel meer uit kan halen. Je wilt een advertentie opzetten om meer bezoekers te trekken. Alleen een effectieve advertentie maken is zo makkelijk nog niet! Welk advertentieplatform kun je het beste gebruiken en hoe maak je effectieve advertenties? Over dit soort vragen zul je na moeten denken als je een advertentie wilt maken. In deze blog heb ik daarom voor jou alle tips over online advertentie maken op een rijtje gezet. Waar te beginnen Er zijn veel verschillende online advertentiemogelijkheden zoals: Google Search, Google Display, Facebook […]

Lees verder

Jouw website vindbaar maken in de internet jungle

Wat verwachtte jij toen je jouw bedrijfswebsite online zette? Direct meer klanten? Ben jij vol verwachting naast de telefoon gaan zitten met de stille hoop dat je telefoon direct roodgloeiend zou staan? Blijven die resultaten tot nu toe uit? Jouw website vindbaar maken in de internet jungle kan een hele uitdaging zijn. Geen paniek! Jij bent niet de enige en wij hebben een oplossing voor je. Wij snappen best dat jij als ondernemer het liefst de hele dag met je vak bezig bent. Of je nou de plaatselijke groenteboer bent, coaching sessies geeft of huizen ontwerpt, je hebt klanten nodig. […]

Lees verder
30 day website challenge

30 Day website challenge: een fitte site binnen een maand

De zomer is begonnen en onze gedachten gaan alweer uit naar lange warme zonnige zomerdagen en zwoele zomeravonden. Relaxen in de tuin, gezellig op het terras en heerlijk liggen aan het strand. Mooie vooruitzichten die tegelijkertijd ons nog eens kritisch in de spiegel doet laten kijken en ons afvragen of ons lichaam wel beach proof is. Hierdoor maken sommige van ons zich de komende maanden weer zorgen over de overtollige kilo’s en niet strakke billen en benen. Hier wordt uiteraard handig op ingesprongen en overal schieten de 30 day fitness challenges uit de grond, die onze het gewenste summer body moeten opleveren. […]

Lees verder
seoshop webshop

SEO Tips voor SEOshop websites die je gewoon van ons mag ‘stelen’

Waarom ben jij ooit een SEOshop website gestart? Zag je een gat in de markt? Vind je het gewoon leuk? Of wilde je er je fulltime baan van maken? Wat jouw antwoord ook is, om producten te kunnen verkopen moet je gevonden worden. Fysieke winkels die langs een drukke winkelstraat liggen lopen beter dan winkels waar iedereen zich rot voor moet zoeken. Dat is niet anders dan op internet. De eerste pagina van Google kun je zien als die drukke winkelstraat, elke dag vol met mensen die ook zomaar jouw online winkel binnen kunnen stappen. Dan moet je hier echter […]

Lees verder
SEO Bijgeloof

SEO bijgeloof op vrijdag de dertiende: 10 overeenkomsten

Het is weer vrijdag de 13e, de dag waarop het ongeluk achter elke hoek op je te wachten staat. De dag waarop je beter binnen kunt blijven, deuren en ramen sluit, je zwarte kat de tuin in gooit, een hoefijzer boven je deur hangt en je konijnenpootje weer uit de kast haalt. In ieder geval zo dacht men er vroeger over (toch?). SEO bijgeloof: fabel of fictie? Gelukkig leven wij in 2016 en zijn wij niet meer zo bijgelovig als honderden jaren geleden. Toch zijn er nog velen van ons die geloven in bepaalde fabels en mythen wanneer het aankomt […]

Lees verder
1 2 3 21