KIESRIJK

250% meer organisch verkeer door nieuwe SEO strategie 

Kiesrijk is een webshop gespecialiseerd op alles wat te maken heeft met mondverzorging. Van ragers tot mondwater en van een nieuwe elektrische tandenborstel tot een nieuwe opzetborstel hiervoor. Met onze Lightspeed expertise konden wij direct aan de slag om een grote schoonmaak op het gebied van techniek uit te voeren, waarna we samen een nieuwe contentstrategie konden opzetten om meer organisch verkeer naar de website te trekken. 

 Snelle successen door nauwe samenwerking

Na een grondig zoekwoordenonderzoek en regelmatig contact met de productspecialisten van Kiesrijk konden wij belangrijke pagina's snel optimaliseren aan de hand van de drie pijlers van SEO: Techniek, content en autoriteit. Door de combinatie van specialistische content in een SEO proof vorm werden de eerste resultaten al snel zichtbaar. 

Is het dan alleen SEO wat we doen? Zeker niet. Zo zijn we op de achtergrond ook betrokken bij het begeleiden van een redesigntraject voor Kiesrijk wat reeds in gang was gezet. Zo zorgen we voor een goed eindproduct waar we onze online marketing strategie op kunnen loslaten. Bovendien zit er een mooi nieuw project in de pijpleiding, waar we jullie hopelijk snel meer over kunnen vertellen! 

Resultaten Kiesrijk

 

shape1
1378x

Top 3 rankings

shape3
250%

Meer organisch verkeer

shape2
2x

Meer vertoningen

shape2
50%

Meer klanten via SEO

Stijging van Long tail en Short tail rankings

Door het schrijven van waardevolle en SEO geoptimaliseerde content zagen we al snel een stijging van de long tail keywords als de short tail keywords. Het totaal aantal zoekwoorden in de top 3 van Google is na 9 maanden verdrievoudigd. Hoog tijd voor een volgende stap.

De kracht van SEO en SEA samen

Nadat wij ons bewezen hebben met een werkende SEO strategie hebben wij vanuit de klant de mogelijkheid gekregen om ons ook te bewijzen voor de optimalisatie van SEA, met name het stuk Google Ads. 

Een performance scan van jouw website?