Bereken met onze handige tool wat je rendement kan zijn

Roas Calculator

ROAS staat voor Return On Ad Spend. De ROAS berekening maakt het mogelijk om je rendement te berekenen door je omzet te delen door de gemaakte kosten. Heel kort door de bocht staat ROAS voor: hoeveel geld investeer ik in een marketing kanaal, marketing campagne of marketing uiting, en hoeveel krijg ik er voor terug?Wij helpen je graag om meer rendement uit je marketing te halen en om je rendement te verhogen. Door kritisch te kijken naar je marketing strategie en marketing kanalen weten wij als full service online marketing bureau als geen ander waar winst te behalen is en wat beter kan draaien.Bereken met onze handige tool wat je rendement kan zijn wanneer je samen met ons de uitdaging aan gaat! Klaar voor ongekende online resultaten?

Gratis

De ROAS scan is geheel gratis en vrijblijvend.

Expert

Spar met het deskundige team van IQ Leads.

Ontdek

Ontdek nieuwe marketingkanalen en winstmogelijkheden

Groei

Binnen enkele dagen weet jij hoe je groei kunt realiseren.

Haal meer uit je marketing

Breng in kaart welke online marketingkanalen goed presteren en welke minder. Ontdek wat beter kan en wat beter moet. De experts van IQ Leads weten als geen ander hoe een marketingkanaal en campagne geoptimaliseerd kan worden. Doe de ROAS Scan en ontdek hoe je je bedrijf naar een hoger niveau kunt tillen.

Ontdek nieuwe winstmogelijkheden
Ontdek welke kanalen voor jou belangrijk zijn
Ontdek ook welke kanalen niet interessant zijn
Leer meer over je eigen business
Ontdek de kracht van online marketing
Groei in het aantal leads, omzet & klanten

Stappenplan

Het is altijd fijn wanneer een kritische en objectieve online marketing expert meekijkt en je direct van concrete verbeterpunten voorziet. In een paar hele simpele stappen helpen wij je verder en weet jij meteen hoe je verder moet:

  1. Vul de ROAS Scan in en laat weten welke kanalen je gebruikt,
  2. De specialisten van IQ-Leads gaan aan de slag en starten het onderzoek om de kansen en mogelijkheden in kaart te brengen,
  3. Via een telefonische- of online meeting worden deze mogelijkheden en kansen doorgenomen om te kijken wat bij jouw bedrijf past.